Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: låsning af spejl

låsning af spejl 09. Feb 2012 10:34 #14859

Hej.
Er gået i gang med foto igen efter 18 års pause. Har haft et Canon eos 1000D i et par år til alm familie,fisketure og landskabs fotos, uden og gøre det vilde ud af indstilliner og billed redigering.
Nu har jeg så brugt de sidste 14 dage på nordsøen til og læse artiklen og digital foto og billed redigering og har fået rigtig meget blod på tanden.
Vil i gang med langtids eksponering med BULB osv. Har fået smidt min lille bog med kamera oplysninger væk, og har googlet lidt men ikke rigtig fundet svar på hvordan og om jeg kan låse spejlet på mit nuværende kamera.

Sv: låsning af spejl 09. Feb 2012 11:01 #14860

Hej

Hvis du Googler nedenstående får du den danske manual til dit kamera.
instruktionsmanual dk 1000d
Mvh
Jan
You don't take a photograph, you make it!
Ansel Adams
Følgende bruger(e) har sagt tak: westhustler

Sv: låsning af spejl 09. Feb 2012 15:37 #14861

Tak,
Er ellers en kæmpe google haj, hvorfor faldt jeg ikke lige over den sammen sætning af søge ord.

Sv: låsning af spejl 09. Feb 2012 20:28 #14862

• Franck
  • IKKE ONLINE
Tak for svar - jeg kan ikke finde min brugsanvisning til EOS 7D, så tak for svar.

Hilsen
Franck

Sv: låsning af spejl 12. Feb 2012 11:02 #14865

• Banke
  • IKKE ONLINE
Nedenstående link kan bruges til at finde manualer til de fleste Canon EOS kameraer.
Vælg Country - Product (Cameras) - model så kommer I til en side hvor man kan skal manualer, her findes manualer på mange sprog også Dansk.

software.canon-europe.com/

PS på forsiden af Kameratest.dk kan man også få adgang ved at vælge firmware opgraderinger.
Med venlig hilsen
Jørgen Thomsen
Sidste redigering: 12. Feb 2012 11:05 af Banke.
  • Side:
  • 1